Fibia fiberbredbånd

Business Basic

En god forbindelse styrker din virksomhed

Du lægger ikke mærke til en god internetforbindelse - den er driftsikker, lynhurtig og nem at have med at gøre. Og sådan skal det også være. Teknikken skal virke, så du kan fokusere på de vigtige ting i din forretning. Tid er penge, og mistet tid kan betyde mistet indtjening og spildte muligheder for nye opgaver.

Med Fibia Business Basic får du en usædvanlig driftsikker løsning med effektiv support, hvis du får brug for det. Vi står altid bag dig og din virksomhed.

Konkurrencefordele til dig og din virksomhed

Fibernet er mulighedernes teknologi, og teknikken er bogstavelig talt ligeså hurtig som lyset. Med Business Basic kommer du direkte på fremtidens internet med enorm kapacitet - og det giver konkurrencefordele til din virksomhed.

I kan for eksempel bruge Cloud Computing, der sparer jer for dyre investeringer i udstyr og programmer.

Måske kan din virksomhed også få Business Basic

For at din virksomhed kan få Business Basic, skal følgende krav være opfyldt:

  • Der leveres kun Business Basic i udvalgte områder, hvor fibernet allerede findes eller er ved at blive etableret.
  • Produktet er målrettet mindre virksomheder der er afhængig af dankortterminaler, såsom frisører, murere eller VVS'er.
Bestil fibernet og få fordel af fremtidens muligheder fra 399 kr./md.*

25/25 Mbit/s          399,-
50/50 Mbit/s          599,-

Ring til os på telefon 70 29 20 06, og hør mere om dine muligheder med Fibia Business Basic.

*Alle oplyste priser er i danske kroner og eksklusiv moms. Til prisen skal lægges et engangsbeløb på 995,- for etablering og oprettelse. Fibia Business Basic leveres kun i udvalgte områder og er rettet mod mindre erhvervsvirksomheder.

Otte solide grunde

Vil du skifte til lysets hastighed, så får du her nogle håndfaste argumenter for at vælge os som din fibernetleverandør.

01

Garanteret høj hastighed

Med fibernet er hastigheden konstant og I får den hurtige forbindelse, som I bestiller og betaler for. Selvom der er flere brugere på samtidig, bliver hastigheden ikke forringet.

02

Installation der passer jer

Sammen aftaler vi den installation, som passer jer bedst muligt. Samtidig bliver I også løbende orienteret om processen, så I nemt og hurtigt kommer i gang.

03

Konkurrencedygtige priser

Som Danmarks største fibernetselskab er vi til for vores kunder. Det afspejler vores priser også.

04

Hurtig service og support, hvis det bliver nødvendigt

Du kan få teknisk support på hverdage 8.00 – 21.00 og i weekender 10.00 – 16.00. Du kan fejlmelde døgnet rundt, og vi har garanteret reaktionstid på fejlretning. 

05

Lige hurtigt op og ned

Du får altid samme hastighed ved både up- og download. Det er en fordel, hvis du vil uploade billeder, benytte online videosamtaler eller hvis du har brug for at uploade filer til et fællesdrev. Så kan du det hele – uden problemer.

06

Altid den rigtige hastighed

Hastigheden starter ved 25/25 Mbit/s, og du kan altid skrue hastigheden op til 50/50 Mbit/s.

07

Fast pris - ubegrænset forbrug

De fleste virksomheder får større og større dataforbrug. Med flatrate-afreg­ning slipper I for ubehagelige overra­skelser, uanset hvor meget I bruger forbindelsen.

08

Fleksible muligheder

Vi tilbyder én dynamisk eller fast IP-adresse.

Service Level Agreement

Service & Spørgsmål

Teknisk support på telefon 70 29 24 74:

Hverdage fra klokken 08:00 - 21:00 – weekend og helligdage 10:00 -16:00.

Generelle spørgsmål vedrørende faktura og abonnement

Henvendelser vedr. fakturaer og abonnement skal sendes på e-mail til fiberneterhverv@fibia.dk

Alle dage fra klokken 00:00 - 24:00, - der kan gå op til to dage, før vi behandler din henvendelse.

Fejlmelding

Teknisk support på telefon 70 29 24 74

Hverdage fra klokken 08:00 - 21:00 – weekend og helligdage 10:00 -16:00.

Fejlretning og reaktionstid

Fejlretning indenfor arbejdstimer

Hverdage fra klokken 08:00 - 16:00.

Reaktionstid remote

4 timer

Reaktionstid onsite, hvis teknikerbesøg er påkrævet

8 timer.

Serviceaftalen medfølger per installation

Aftalen dækker over forbindelsen fra Fibia til kunden samt det udstyr, der er leveret af Fibia. Såfremt det viser sig at være et problem i kundens eget netværk eller udstyr, vil kunden selv skulle afholde alle udgifter ved tilkald af service. Kunden er ansvarlig for, at der er fri adgang for Fibias tekniker ved tilkald.

Er dette ikke tilfældet dækkes udgifterne af kunden selv.

Vil du vide mere?

Kontakt os

Vil du vide mere om, hvad Fibia Business Basic kan tilbyde din virksomhed?

Ring til vores erhvervskundecenter på telefon 70 29 20 06, og lad os tage en uforpligtende samtale omkring din virksomheds muligheder med Fibia Business Basic.

Erhvervskundecentrets åbningstider er:

Mandag - fredag: kl. 08.00 - 17.00
Weekend/helligdage: Lukket

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og til at målrette annoncer. Ved at bruge Fibia.dk, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK