Driftsinformation

Driftsforstyrrelser lige nu

05.01.2018

Boligselskabet Vildtbanegård Afd. 1-4, Ishøj

Nogle af vores nye kunder i Vildtbanegård Afd. 1-4 kan desværre opleve manglende internetforbindelse.

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Nogle installationer i Vildtbanegård Afd. 1-4 har vist sig at være forbundet med en række fejl. Langt de fleste fejl er udbedret, så vores kunder er online og kan bruge deres internet og tv fra Fibia. Vores teknikere arbejder på at rette fejl hos de kunder, som der fortsat er registreret fejl hos.  

Har du andre spørgsmål om din forbindelse – f.eks. om Smart WiFi eller dine produkter, så kontakt vores Kundecenter på telefon 70 29 24 44.

NB! Vores teknikere kan desværre ikke hjælpe de beboere, som endnu ikke har bestilt eller som afventer tilslutning ultimo januar eller senere.


Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
Opdateres næste gang

Boligselskabet Vildtbanegård Afd. 1-4

Internet

Der kan ikke opnås internetforbindelse.

Fejlretning er i gang.

15-01-2018 kl. 14.20

18-01-2018 kl. 9.00

 

12.12.2017

Hele Landet: Der kan opleves problemer med Netflix på Waoo TV-boks

Hele Landet: Der kan opleves problemer med Netflix på Waoo TV-boks

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Netflix app kan spontant lukke ned så TV-boks går til live TV

Netflix har identificeret problemet og er i gang med at rette fejlen. Netflix oplyser de forventer at have løsningen klar i januar.

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
Næste opdatering

Hele landet

Netflix app

Netflix app lukker ned

Fejlretning i gang

05-01-2017 kl. 13.00

31-01-2018 kl. 12.00

 

12.12.2017

Hele Landet: Der kan opleves problemer med Smart wifi kombineret med android enheder

Hele Landet: Google har erkendt problemet og arbejder på at fixe det

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Kunder kan opleve at miste WiFi forbindelsen til deres smart WiFi Airties 4920 boks.
Efter en genstart af Smart Wifi enhederne fungerer det korrekt igen, men fejlen kan vende tilbage.
Omfang: Fejlen er sporadisk.

 

Hvad skyldes fejlen?

Problemet skyldes Android enheder der bruger en app som kan bruges i forbindelse med chromcast.

Den kan sender et unormalt stort antal MDNS pakker når android enheden bliver aktiveret efter dvale.
Google har erkendt problemet og arbejder på at fixe det.

 

04.09.2017

Hele Landet: Der kan opleves problemer med hastighedstest

Kunder i hele landet kan opleve svingende og upræcise målinger ved brug af hastighedstest. Det anbefales at bruge legacy.speedtest.net

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Kunder i hele landet kan opleve svingende og upræcise målinger ved brug af hastighedstest, som ikke er flash-baseret. Vi arbejder på at løse sagen.

 

Hvad er årsagen?

Vi er i gang med at identificere årsagen til fejlen.

Fibia har nu fået sin egen testserver http://fibia.speedtest.net/

Øverst skal klikkes på "Go to the Legacy site (Requires Flash)" 

For at få korrekt resultat er det vigtigt at testen køres i Internet Explorer.

Vælg Fibia server (via den lille grønne trekant midt på skærmen) og tryk "BEGIN TEST"

 

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
Næste Opdatering

Hele landet

Div. hastighedstest

For lav hastighed ved brug hastighedstest

Fejlretning i gang

18-01-2018 kl. 12.50

31-01-2018 kl. 12.00

Tjek Waoos driftsinfo

Vores internet og tv leveres via Waoo. Her finder du aktuel information om status på Waoos services.

Gå til Waoo's driftsinfo

Har du fibernet i dit område? Fibia dækker Sjælland & øerne, Midtjylland og København

Vi anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrettet markedsføring fra os selv og vores annoncører. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Vil du vide mere om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookie, så Læs mere

OK