Driftsinformation

Driftsforstyrrelser lige nu

30.11.2016

Hele landet: Opdatering af Waoo telefoni platform

Waoo opdaterer deres telefoni platform

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Fra den 2. december til og med den 6. december opdaterer Waoo deres telefoni platform.
I dette tidsrum kan Waoo ikke foretage ændringer i kundernes ekstra tjenester.
Kunder som selv laver ændringer i deres ekstra tjenester, f.eks. viderestilling, i perioden 2. - 6. December, skal efterfølgende lave ændringen igen når opgraderingen er færdig.
Kunder kan ringe ud og modtage kald i perioden, men vil dog opleve nedetid den 6. december mellem kl. 12.00 og kl. 14.00 i ca. 15 minutter.

Hvad er årsagen?

Opdatering af Waoo telefoni platform

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Opdatering Påbegyndes
Forventes løst

Hele landet

Fastnettelefoni

 

Opdateret

01-12-2016 kl. 00.00

06-12-2016 kl. 23.55

 

17.10.2016

Oplever du problemer efter sammenlægning? Sådan tjekker du om kablerne i din fiberboks sidder rigtigt.

Der er ændringer til kablingen til din fiberboks. Din(e) tv-boks(e) skal altid sidde i port 1, 2 eller 3. Din computer eller router skal altid sidde i port 4.

1x1-news-info-icon.png

Oplever du problemer med din forbindelse efter sammenlægning af fibernettet?

Efter sammenlægning af fibernettet oplever flere af vores kunder, at de ikke har forbindelse til internettet. Ofte skyldes det, at kablerne sidder forkert i fiberboksen, så her kommer vi med et par tips:

- din(e) tv-boks(e) skal altid sidde i port 1, 2 eller 3
- din computer eller router skal altid sidde i port 4.

...

Når kablerne sidder i de rigtige porte, så sluk for fiberboksen, vent 5 minutter og tænd så boksen igen. Det får dig online igen i langt de fleste tilfælde.

 

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
 

 

 

Manglende fiberforbindelse

 

17-10-2016

 

07.10.2016

Tv-bokse (7410) får ikke forbindelse under opstart.

Kunder i Fibia Øst og Vest kan opleve, at deres tv-boks (7410) forsøger at starte trådløst op, selv om netværkskabel er tilsluttet.

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Kunder i Fibia Øst og Vest kan opleve, at deres tv-boks (7410) forsøger at starte trådløst op, selv om et netværkskabel er tilsluttet. Tv-boksen får ikke forbindelse.

Waoo og Fibia samarbejder om at løse problemet hurtigst muligt. Vi har desværre ingen tidshorisont.

Hvad er årsagen?

Årsagen til fejlen skyldes ny softwareopdatering.

 

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret   
Næste opdatering

Alle kunder

Waoo.tv

Tv-boks hænger/låser under opstart

Fejlretning påbegyndt

11-10-2016

15-10-2016

Tjek Waoo's driftsinfo

Vores internet og tv leveres via Waoo. Tjek evt. driftsforstyrrelser direkte hos Waoo.

Gå til Waoo's driftsinfo

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og til at målrette annoncer. Ved at bruge Fibia.dk, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK