Ventetid på telefonerne

Vi kæmper lige nu med at løse et problem, som giver ekstra ventetid på vores telefoner

Vi kan dog stadigvæk besvare henvendelser via vores kontaktformular.

Skriv til os

Driftsinformation

Driftsforstyrrelser lige nu

24.09.2016

Sidder kablerne rigtigt i din fiberboks?

- din(e) tv-boks(e) skal altid sidde i port 1, 2 eller 3 - din computer eller router skal altid sidde i port 4.

1x1-news-info-icon.png

Hvad kan der være galt?

Sidder kablerne rigtigt i din fiberboks?
Flere af jer ringer ind til Teknisk Support, fordi I ikke har forbindelse til internettet. Ofte skyldes det, at kablerne sidder forkert i fiberboksen, så her kommer vi med et par tips:

- din(e) tv-boks(e) skal altid sidde i port 1, 2 eller 3
- din computer eller router skal altid sidde i port 4.

...

Når kablerne sidder i de rigtige porte, så sluk for fiberboksen, vent 5 minutter og tænd så boksen igen. Det får dig online igen i langt de fleste tilfælde.

 

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret

 

 

Manglende fiberforbindelse

 

24-09-2016

 

22.09.2016

Barrit og Juelsminde - Der opleves periodisk manglende forbindelse

Kunder i Barrit og Juelsminde oplever periodisk manglende fiberforbindelse. Der arbejdes på at løse sagen.

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Kunder i Barrit og Juelsminde oplever periodisk manglende forbindelse til fibernettet.

Der arbejdes på at løse sagen.

Hvad er årsagen?

Årsagen til fejlen er endnu ukendt.

Nedbruddet opstod d. 22-09-2016.

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
Næste opdatering

Barrit / Juelsminde

Internet
TV
Fastnettelefoni
Waoo.tv

Ingen fiberforbindelse

Fejlretning i gang

23-09-2016 kl. 14:31

26-09-2016 kl. 10:00

19.09.2016

Fibia: Der kan opleves periodiske problemer med at tilgå netbanker og benytte NemID

Kunder i hele Fibias net kan opleve periodiske problemer med tilgang til netbank og NemID. Vi arbejder på at løse sagen.

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Kunder i hele Fibias net kan pt. opleve, at der er periodiske problemer med at tilgå netbanker og benytte NemID.

Vi arbejder på at løse sagen.

Hvad er årsagen?

Årsagen til fejlen formodes at være defekt udstyr.

Fejlen opstod omkring d. 25-08-2016.

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
Næste opdatering

Hele Fibia

Netbank
NemID
Enkelte hjemmesider

Manglende adgang til bl.a. netbank og NemID

Fejlretning i gang

19-09-2016 kl. 11:30

23-09-2016

 

01.09.2016

Holbæk, Svinninge, Vipperød og områderne omkring: Der kan opleves pixeleringer på TV.

Fejlen er udbedret for langt de fleste kunder, men enkelte kan desværre stadig opleve pixeleringer

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Kunder i Holbæk, Svinninge og områderne omkring kan opleve pixeleringer på deres tv-signal om aftenen.

Vi arbejder på at løse sagen.

Hvad er årsagen?

Der er foretaget flere fiber- og hardware-opgraderinger, som løser en stor del af pixeleringerne. Desværre kan enkelte kunder stadig opleve pixeleringer på fjernsynet om aftenen.

Yderligere opgraderinger og tiltag vil blive foretaget for at løse problemet.

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
Næste opdatereing

Holbæk, Svininge, Vipperød og omegn

IP- og kabeltv

Pixeleringer på tv


Opgradering af nettet er i gang

20-09-2016 kl. 11:35

26-09-2016

 

26.07.2016

Borup: Der kan opleves periodiske udfald på alle services

Kunder i Borup området kan opleve periodiske udfald på deres udstyr. Vi arbejder på at løse sagen.

1x1-news-info-icon.png

Hvad er der galt?

Kunder i Borup-området kan opleve periodiske udfald på deres udstyr. 

Vi arbejder på at løse det.

Hvad er årsagen?

Fejlen skyldes periodiske udfald af forbindelse til udstyr. Fejlen er forsøgt afhjulpet af flere omgange, men da fejlen er periodisk, besværliggør det fejlsøgningen.

Vi er fortsat igang med at identificere fejlen.

Sidste nedbrud opstod d. 24-07-2016 kl. 15.41

26-07-2016 kl. 15:00 Fejlen ser umiddelbart ud til at være løst. Vi skriver umiddelbart, da fejlen 'kun' optræder periodisk, og det desværre besværliggør fejlretningen. Derfor holder vi fejlmeldingen åben, men som det er nu, fungerer det. 

08-08-2016 kl 11.31 sagen lukkes nu da der ikke har vært nogen fejl i en længere periode.

30-09-2016 - Fejlen er kommet igen derfor er denne info genåbnet, der fejlsøges på ny

 

Område
Hvad er påvirket?
Hvordan opleves fejlen?
Status 
Sidst opdateret
Næste opdatering

 

Borup, 4140

Internet
TV
Fastnettelefoni
Waoo.tv

Udfald på forbindelsen

Fejlretning i gang

 

30-09-2016 kl. 11.31

03-09-2016 kl. 11.31

Tjek Waoo's driftsinfo

Vores internet og tv leveres via Waoo. Tjek evt. driftsforstyrrelser direkte hos Waoo.

Gå til Waoo's driftsinfo

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og til at målrette annoncer. Ved at bruge Fibia.dk, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK