Klager og afgørelser

Brug vores kundeambassadør, hvis du ønsker at klage over en afgørelse

Vi bestræber os altid på, at være din bedste forbindelse samt, at du får en god og korrekt behandling. Men vi betjener hver dag rigtig mange kunder og som alle andre mennesker, kan vi naturligvis også begå fejl. Hvis det skulle ske, vil vi meget gerne høre fra dig. Så vil vi gøre hvad vi kan for at rette op på det.

Uanset hvad du ønsker at tale med os om vedrørende din fibernetforbindelse, din regning eller andet, så skal du altid henvende dig til vores kundecenter, eller den person eller afdeling som tager sig af din sag. Vores medarbejdere vil altid gøre alt hvad de kan for at yde dig den bedste service, eller sørge for at du kommer i kontakt med den rette person, der kan hjælpe dig.

Fibias kundecenter

Skriv til os

Hvis du efter afgørelse i kundecenteret eller anden afdeling herefter føler, at du stadig ikke har fået en tilfredsstillende behandling af din sag, kan du vælge at indbringe sagen for vores Kundeambassadør, som vil kigge grundigt på sagen fra begge sider.

Skriv til vores kundeambassadør

Kundeambassadøren starter typisk med at tage en snak med dig i telefonen, hvilket i mange tilfælde kan føre til en tilfredsstillende løsning. Hvis det viser sig, at vi har begået fejl i vores kommunikation eller håndtering af sagen, så siger vi naturligvis undskyld og retter op på det.

Er sagen mere kompliceret, end hvad der kan løses over telefonen, foretager Kundeambassadøren en grundig vurdering ud fra Fibias egne oplysninger samt din redegørelse og dokumentation. Ud over det rent juridiske aspekt vurderer Kundeambassadøren også almindelig rimelighed fra Fibias side. Vi vil altid strække os langt for at være din bedste forbindelse.

Kundeambassadøren træffer endelig afgørelse på vegne af Fibia.

Det er som nævnt vores ambition, at vores Kundeambassadør kan hjælpe dig med at finde en tilfredsstillende løsning. Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med den afgørelse, som Kundeambassadøren træffer, har du derefter mulighed for at klage til:

Teleankenævnet

Axeltorv 6, 3. sal Th.
DK-1609 København V
Telefon 33 18 69 00
E-mail: teleanke@teleanke.dk

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og til at målrette annoncer. Ved at bruge Fibia.dk, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

OK