Ofte stillede spørgsmål

Klik på ikonerne herunder for at læse de mest stillede spørgsmål under hver kategori eller brug søgefeltet til at søge i samtlige FAQ-artikler.

VI HAR SAMLET DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL FOR HVER KATEGORI HERUNDER
Internet Aktiv Internet
Internet
  • DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL FOR INTERNET

  • Jeg har lavet en hastighedstest, og får ikke den korrekte hastighed, hvad skal jeg gøre?

    Hastigheden skal altid måles med en pc, som er kablet direkte på fiberboksen. Der er ikke hastighedsgaranti, når hastigheden måles igennem en router eller på aktiveret wifi i fiberboksen. Du skal gøre følgende:

    1. Afmonter eventuel router fra fiberboksen
    2. Genstart fiberboksen
    3. Tilslut netværkskabel fra din pc til en af portene på fiberboksen (er wifi aktiveret i fiberboksen, skal det være port 4)
    4. Start din pc og den kan komme på internettet efter 15 minutter
    5. Test din hastigheden her

    Hvis målingen stadig er for lav, når du måler direkte på fiberboksen med din pc, bedes du følge denne guide inden du kontakter teknisk support. 

  • Hvor mange computere kan jeg tilslutte direkte til fiberboksen?

    For langt de fleste fiberbokse gælder det, at du kun kan tilslutte én pc eller anden enhed med kabel direkte i fiberboksen.

    Skal man have flere enheder kablet til fiberboksen, skal du anskaffe dig en router eller switch, som skal tilsluttes direkte til fiberboksen.

    Læs mere i vejledningerne til vores fiberbokse.

  • Jeg har problemer med wi-fi (trådløst netværk)

    Vores fiberbokse har som standard wi-fi-signal aktiveret. Dette kan deaktiveres ved at kontakte Teknisk Support.  

    Fiberboksen vil selv finde den mest optimale kanal efter en genstart. 
    Så oplever du problemer med signalet, er det altid en god ide at genstarte boksen. 

    Vær opmærksom på, at dækningen kan variere alt efter placeringen af fiberboksen. Vægge, døre, forstyrrelser fra andre apparater i husstanden og signaler udefra kan forringe wi-fi-signalet.  

    Fiberboksen bliver placeret på væggen i dit hjem, der hvor det er aftalt at kablet graves ind. Derfor kan du opleve at placeringen ikke altid den mest optimale i forhold til wi-fi-signalet i hjemmet. Vi har samlet en række gode råd til at skabe det bedst mulige wi-fi-signal i guiden "Sådan får du det bedste wi-fi-signal med Waoo Fiber". 

  • Hvordan logger jeg på fiberboksen for at ændre adgangskode og netværksnavnet på mit trådløse netværk?

    Du kan logge på din fiberboks/trådløse router, hvis dit trådløse netværk i fiberboksen er aktiveret.
    Dine loginoplysninger er:
    User: admin
    Password: (er samme som koden til dit SSID/trådløse netværk).

    Har du ikke selv har mod på at skifte dit netværksnavn så kontakt vores Kundeservice - så kan de hjælpe dig med lige netop den fiberboks, du har.

     

  • Jeg har tilsluttet en router til fiberboksen men mister tit internet forbindelsen, hvad skal jeg gøre?

    Afmonter routeren og tilslut én pc direkte til fiberboksen med et netværkskabel. Du skal være opmærksom på, at der kan gå op til 3 timer inden din pc kommer på nettet, dette er fordi IP adressen er låst i 3 timer på tidligere tilsluttet udstyr (Leasetid). Hvis internetforbindelsen nu er stabil, er det din tilsluttede router der er problemet.

    Fibia supporterer ikke din router. Kontakt altid sælger eller producenten, hvis der er problemer med routeren. Vi kan ikke oplyse koden til din router, den står ofte på selve routeren og står i de papirer som fulgte med routeren, da du købte den.

    Falder forbindelsen stadigvæk ud, selvom du har tilsluttet din pc direkte til fiberboksen, kontakt da teknisk support - så hjælper vi dig med at finde en løsning.

  • Hvordan ændrer jeg min internethastighed?

    Ønsker du at skifte til en hurtigere eller langsommere internethastighed? Så kontakt vores kundecenter - de er klar til at hjælpe dig.

  • Jeg har udfald eller langsom hastighed via Smart WiFi

    Den hyppigste årsag til problemer med Smart WiFi er placeringen af Smart WiFi-enhederne.  

    Det er en forudsætning, at de 2 bokse har et stærkt og konstant signal til hinanden. Vi anbefaler at hente app'en "Waoo WIFI" som findes til både Android og Apple-enheder. 

    I app'en kan du i fanen "Mit netværk" se en hastighedsangivelse imellem de forskellige enheder, der deltager i Smart WiFi-netværket. Hastigheden skal ligge på 750 Mbps eller højere for at sikre en god stabil forbindelse. Er hastigheden lavere end dette, skal enhederne bringes tættere sammen. 

  • Jeg kan ikke få forbindelse til nettet via Smart WiFi

    Smart WiFi-systemet skal forbindes med kabel til den korrekte internetport på fiberboksen. Den rigtige port kan findes ved at slå din fiberboks op her: http://www.fibia.dk/privat/kundeservice/vejledninger-dokumenter/vejledninger/bredbaandsudstyr-og-routers/ 

    Hvis du også ønsker, at dit tv skal køre trådløst over Smart WiFi, skal den kablede Smart WiFi-enhed både fødes med et kabel til internetporten og til en tv-port på fiberboksen. 

    Efter korrekt kabling skal de 2 Smart WiFi-enheder parres, så de kan snakke sammen. Det gøres ved hjælp af WPS-knapperne. Tryk først på den ene og så på den anden – vent derefter i mindst 15 minutter. 

    Nu kan du rykke enhed 2 til den ønskede placering. Brug gerne app'en "Waoo WiFi" til at finde en optimal placering. I fanen "Mit netværk" anbefaler vi en hastighed på 750 Mpbs eller højere imellem de 2 Smart WiFi-enheder. 

    Du kan finde en videogennemgang af installationsprocessen for Smart WiFi her: https://www.waoo.dk/udstyr/smart-wifi 

TV & streaming Aktiv TV & streaming
TV & streaming
  • DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL FOR TV & STREAMING

  • Hvor finder jeg koderne til min tv-boks?

    Der er ingen koder til normal brug af tv-boksen, men man skal bruge en PIN-kode til at leje film og tilkøbe kanaler i Kanalbutikken.

    Herudover har man også en master-PIN-kode som bruges til leje af film som ikke er egnet til børn.

    • Begge koder får du tilsendt pr. mail, når du bestiller din tv-boks.
    • Din PIN-kode til filmleje er som udgangspunkt 0000, medmindre andet er oplyst i din kodemail.
    • Din master-PIN-kode er unik og fremgår af kodemailen.

    Kan du ikke finde mailen med koderne, kan du skrive til vores Kundeservice - så sender vi dig koderne igen.

  • Hvordan ændrer jeg min tv-pakke?

    Ønsker du at skifte til en større eller mindre tv-pakke, eller ændre dine Frit Valg-kanaler og Frit Valg-pakker?

    Du kan selv gøre det via waoo web-tv eller tv-boksen, du kan også kontakte vores Kundeservice - de er klar til at hjælpe dig.

  • Hvor mange tv kan jeg tilslutte tv-boksen?

    Du kan kun tilslutte 1 tv pr. tv-boks. Ønsker du at tilslutte flere tv, skal du leje eller købe ekstra tv-bokse.

    For at bestille ekstra tv-bokse, kan du tage kontakt til vores salgsafdeling på 70 29 24 44 eller skrive til os - vi sidder klar til at hjælpe.

  • Jeg har tv-boks og har problemer med pixeleringer eller støj på mit TV, hvad skal jeg gøre?

    I langt de fleste tilfælde, ligger årsagen til pixeleringer i fejl i netværkskablet eller i HDMI kablet.

    • Sluk fiberboksen og din tv-boks.
    • Vent mindst 10 sekunder, og tænd så fiberboksen igen.
    • Vent mindst 3 minutter, og tænd derefter for tv-boksen. Sørg for at have dit tv tændt, og følg opstartsprocessen på skærmen.
    • Er der fortsat støj eller pixeleringer, så tjek at tv-boksen er forbundet direkte til fiberboksen uden mellemled i form af et stik i væg, switche eller andet udstyr.
    • Oplever du stadig samme problem? Så gennemfør samme proces med et andet netværkskabel og HDMI-kabel.

    Hvis du ikke har tilsluttet netværkskablet fra TV boksen direkte til fiberboksen, men kører igennem switch eller andre forbindelser (fx SmartWifi), skal du prøve at tilslutte TV boksen direkte til fiberboksen med et netværkskabel. Vi kan ikke garantere for kvaliteten af signalet, hvis du kører signalet gennem switch eller intern kabling.

    Hvis du har flere TV bokse – og fejlen kun er på én – så prøv at bytte rundt på TV boksene, så du kan konstatere om fejlen følger TV boksen eller linjen/kablerne.

    Hvis intet af ovenstående løser problemet, skal du kontakte teknisk support - så hjælper vi dig videre.

  • Hvordan kommer jeg på Netflix på tv-boksen?

    Har du en Airties 7210, 7310 eller 7410 (4K) kan du logge på Netflix direkte på tv-boksen.

    For at kunne benytte dig af Netflix på tv-boksen, skal du have et aktivt Netflix-abonnement. Netflix-abonnement er ikke inkluderet i vores tv-pakker.

    For at logge på Netflix på boksen, finder du Netflix-logoet i boksens hovedmenu og klikker herefter på "Start Netflix". Hav dit Netflix-brugernavn og -kode klar, da du skal bruge det til at logge ind første gang.

  • Jeg har kabel-tv og har pixelering på alle digital-kanalerne på mit tv - hvad kan årsagen være?

    Du skal sikre dig, at du som minimum anvender dobbeltskærmede coaxial-antennekabler. Alle stik skal som minimum være Stofa og YouSee approved, hvilket er en gængs kvalitetstandard. Hvis du ikke benytter kvalitetsantennekabler, vil dine kabler modtage elektronisk støj, som giver forstyrrelser og pixeleringer på tv.

    Hvis du har kabel-tv via en fiberboks, skal du prøve at genstarte fiberboksen ved at afbryde strømmen. Vent 1 minut og tænd herefter for strømmen igen. Efter 5 minutter er fiberboksen klar igen.

    Husk altid at tjekke om der eventuelt er driftsforstyrrelser i dit område, inden du kontakter os.

    Afhjælper ingen af de ovenstående løsninger problemet, kan du tage kontakt til Teknisk Support, som sidder klar til at hjælpe dig.

  • Jeg har kabel-tv og har netop fået en ny tv-pakke, men jeg kan ikke se flere af de nye kanaler

    Når du opgraderer eller nedgraderer din kabel-tv-pakke, skal du huske at lave en ny manuel kanalsøgning på dit tv, så de nye kanaler kan blive kodet ind. Det er ikke nok, at gennemføre en Hurtigsøgning på dit TV. Det er forskelligt fra tv til tv, hvordan man foretager en manuel kanalsøgning. Kig derfor i instruktionsbogen til dit tv for at finde ud af, hvordan du gør.

    I forbindelse med kanalsøgningen, skal du benytte oplysninger herunder. Der er 4 søgeværdier og du skal bruge så mange af dem, som dit TV giver mulighed for at indtaste:

    • NetID: 100
    • Startfrekvens: 234 Mhz
    • Qam (modulation): 256
    • Symbolrate: 6875
  • Hvordan får jeg adgang til TV2 PLAY Hele Pakken?

    Har du allerede en Waoo Web Tv konto, så skal du:

    • Kontakt Kundeservice på telefon 70 29 24 44 eller skriv til os. Oplys, at du gerne vil bestille TV 2 PLAY Hele Pakken (har du ikke haft TV 2 PLAY Hele Pakken før, skal du nævne dette – så vil du kunne få de første to måneder gratis).
    • Du vil indenfor 1 time fra bestillingstidspunktet modtage en login-mail fra TV 2 med dine login-oplysninger.

    Har du IKKE en Waoo Web Tv Konto, så skal du:

    • Opret dig som bruger på Waoo Web TV på waoo.tv. Du skal her bruge den engangskode, du modtog fra os, da du bestilte Waoo første gang. Kan du ikke finde din engangskode, så hop til næste punkt og husk at fortælle os, at du mangler din engangskode.
    • Kontakt Kundeservice på telefon 70 29 24 44 eller skriv til os. Oplys, at du gerne vil bestille TV 2 PLAY Hele Pakken (har du ikke haft TV 2 PLAY Hele Pakken før, skal du nævne dette – så vil du kunne få de første to måneder gratis).
    • Du vil indenfor 1 time fra bestillingstidspunktet modtage en login-mail fra TV 2 med dine login-oplysninger.

    Du har nu fået adgang til TV 2 PLAY Hele Pakken!

  • Sådan kommer du i gang med Viaplay

    Sådan gør du

    1. Klik ind på signup.viaplay.dk for at oprette din konto.
    2. Under ”Vælg din tv-leverandør” vælger du først Waoo, dernæst Fibia.
    3. Tast herefter dit Waoo-kundenummer, som du kan finde i menuen på tv-boksen. Klik på menupunktet ”Opsætning” og derefter på ”Systeminfo”.
    4. Angiv din mailadresse, og tast et personligt password.
      Fremover fungerer din mailadresse og det valgte password som adgang til Viaplay – også via den særlige app til smartphone og tablets (iOS og Android).
    5. Du er nu klar til at anvende Viaplay.

    Har du en Viaplay-konto?
    Er du allerede Viaplay-kunde med en aktiv konto, kan du desværre ikke knytte din nuværende konto til den adgang, der følger med din Waoo TV-pakke.

    Vi anbefaler, at du opsiger din nuværende konto og i stedet benytter den adgang, du har til Viaplay Total sammen med din Waoo Viasat Stor TV-pakke.

  • Hvad er Cloud Record?

    Vi tilbyder, at du kan gemme programmer i ’skyen’. Det vil sige, at programmer kan gemmes og afspilles på alle platforme.

    Tjenesten hedder ’Cloud Record’, og gør det muligt at gemme og se programmer på tværs af alle platforme. Dvs. tv-bokse, computere, tablets og telefoner.

    Dermed kan du gemme et program på f.eks. din tv-boks og se den videre på f.eks. din computer, tablet eller telefon. Du kan f.eks. også gemme et program fra din telefon, og se den på din tv-boks efterfølgende.

    Cloud Record sørger for at huske, hvor langt du kom i et program, så hvis du genoptager afspilningen fra en anden enhed, vil du blive spurgt, om du vil fortsætte, hvor du kom fra.

    Tjenesten er tilgængelig for alle kunder med en Waoo TV-pakke og er uden meromkostning.

  • Kan jeg optage og spole i alle programmer i Cloud Record?

    Med Cloud Record er det muligt at spole og optage i optagelser. 

    Nogle kanaludbydere tillader ikke at man spoler eller optager i deres programmer.

    Her kan du se tv-kanaler, som der pt. ikke er rettigheder til på Cloud Record samt dem du ikke kan spole i optagelser fra.

     

Web TV Aktiv Web TV
Web TV
  • DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL FOR WEB TV

  • Hvad er Waoo Web TV

    Waoo Web TV giver dig adgang til at se en stor del af dine TV-kanaler via din computer, iPhone, iPad og Android-enheder.

    Alle kunder med Waoo Fiber har mulighed for at aktivere Waoo Web TV og dermed få mulighed for filmleje i Waoo Bio på deres computer.

    Har du også en Waoo TV-pakke, giver Waoo Web TV også adgang til størstedelen af de TV-kanaler, som er indeholdt i TV-pakken.

  • Hvordan kommer jeg i gang med at se Waoo Web TV?

    For at komme i gang med at bruge Waoo Web TV, skal du oprette en bruger på waoo.tv ved at følge vejledningen.

    Du skal have en engangskode for at komme i gang. Den har du modtaget i forbindelse med din oprettelse. 

    Hvis du vil se Waoo Web TV via browseren på din computer, er det også via waoo.tv. Ønsker du at se Waoo Web TV via dine enheder, kan du hente vores Waoo Web TV apps her:

    iPad og iPhone: hent app'en her
    Android tablet og telefon: hent app'en her

  • Kan jeg se Waoo Web TV på min mobildata forbindelse?

    Ja, du kan både benytte Waoo Web TV på en mobildata-forbindelse eller over WiFi.
    Når du kører på mobildata vil dit forbrug tælle med i dataforbruget på din mobilregning. Vi anbefaler, at du benytter WiFi.

  • Hvor kan jeg bruge mit Waoo Web TV?

    For at kunne se Waoo Web TV, skal din enhed have adgang til internettet enten via trådløst internet (WiFi) eller via mobildata. Så kan du se f.eks. nyheder, sport eller leje film i både Danmark og i hele EU.

  • Hvor meget båndbredde skal jeg bruge til Waoo Web TV

    Waoo Web TV tilpasser sig automatisk til kvaliteten af din forbindelse og bruger op til 3,5 Mbps, hvilket svarer til 1,6 GB dataoverførsel per time ved den højeste kvalitet.

  • Login og glemt adgangskode

    Har du glemt din adgangskode, kan du nulstille den her: https://waoo.tv/

  • Ønsker du at ændre brugernavn/e-mailadresse på din waoo.tv konto?

    Du kan selv ændre dit brugernavn/e-mailadresse på din waoo.tv konto. Du skal blot logge ind på www.waoo.tv og ændre under ’Indstillinger/Ændre e-mailadresse’. 

     

  • Hvor finder jeg engangskoden til Waoo Web TV?

    Du har fået en mail med din engangskode – den hedder "koder til din fiberforbindelse" – den skal du bruge ved aktivering. 

    Har du en tv-boks, kan du også finde engangskoden ved at gå til tv-boksens menu, trykke på "Opsætning" og derefter vælge "WebTV".

  • Hvilke kanaler kan jeg se på min enhed?

    Hvilke tv-kanaler du har adgang til på Waoo Web TV afhænger af hvilken tv-pakke, du abonnerer på.

    Har du tilkøbt Frit Valg Kanaler til din tv-pakke, vil størstedelen kunne tilgås via Waoo Web TV med enkelte undtagelser, hvor kanalleverandøren ikke har givet rettighed til visning via web-tv.

    Bemærk, at Waoo-kunder med Viasat TV-pakker har adgang til Viaplay se mere her

  • Kan jeg starte forfra eller tilgå 48 timers arkivet med Waoo Web TV

    Ja, du kan starte den aktuelle udsendelser forfra, og gå 48 timer tilbage i TV-guiden og starte udsendelser derfra. Du kan desuden pause udsendelser

  • Skal jeg have tv-tuner i min computer?

    Det kræver ikke TV-modtageudstyr, da Waoo Web TV bliver streamet direkte til din computer, tablet eller mobil.

    Systemkrav
  • Kan jeg se Waoo Web TV på mere end én computer?

    Du kan koble op til Waoo Web TV med op til fem forskellige enheder (computere, tablets eller telefoner), men dog kun to enheder på samme tid. Enheder kan fjernes, hvis de ikke har været anvendt indenfor 30 dage. Dette gøres fra punktet ”Administrér enheder” under ”Indstillinger” på waoo.tv eller i Waoo Web TV app’en på tablets og telefoner.

  • Hvordan kommer jeg i gang med at se Waoo Web TV på mobil eller tablet?

    For at komme i gang med at bruge Waoo Web TV, skal du oprette en bruger her på waoo.tv ved at følge vejledningen. Hvis du vil se Waoo Web TV via browseren på din computer, er det også via waoo.tv. Ønsker du at se Waoo Web TV via dine enheder, kan du hente vores Waoo Web TV apps her:

    iPad og iPhone: hent app'en her
    Android tablet og telefon: hent app'en her

  • Kan jeg streame til mit tv?

    Ja, det kan du. Waoo Web TV understøtter AirPlay på iPhone og iPad. Du kan også benytte Chromecast med Waoo Web TV apps til tablet og telefon.

    Så kan du se Waoo Web TV direkte på din tv-skærm.

     

    Mangler du app’en? Find den her:

    Google Play

    App Store

Telefoni Aktiv Telefoni
Telefoni
  • DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL FOR TELEFONI

  • Hvordan får jeg flyttet mit gamle fastnettelefonnummer over til Fibia?

    Hvis du ønsker at flytte dit nuværende telefonnummer over til Fibia, skal du udfylde vores fuldmagt, og sende den retur til Fibias kundecenter på den e-mailadresse, der står på fuldmagten. Når vi har modtaget fuldmagten, kan vi gå i gang med at få flyttet dit nummer.

    Her kan du downloade formularen.

    Vi sørger for overflytningen. Du skal derfor ikke opsige dit telefonabonnement. Dog skal du selv sørge for at opsige eventuelle tillægstjenester, du måtte have hos dit nuværende telefonselskab.

  • Hvor lang tid tager det at få overflyttet mit gamle telefonnummer?

    Det kan tage op til 4-6 uger at få flyttet et telefonnummer efter vi har modtaget en korrekt udfyldt fuldmagt og alle eventuelle ekstratjenester er nedtaget. 

    Har du bestilt dit telefoni-abonnement samtidig med internet eller internet+tv, så vær opmærksom på, at dit telefoni-abonnement kan blive aktiveret senere end internet og tv. Det skyldes, at fuldmagt fra dig og frigivelse fra din tidligere udbyder skal være på plads, inden vi kan aktivere telefoni-abonnementet.

    Du modtager nærmere information om aktiveringsdatoen for telefoni. Du betaler naturligvis først for telefoni fra den dag det aktiveres.

  • Hvad er forskellen på hemmeligt nummer, udeladt nummer og skjult nummer?

    Vi har lavet en tabel, som oplister forskellene på hemmeligt, udeladt og skjult nummer.

    Se tabellen her
  • Hvordan bruger jeg tillægstjenesterne til min fastnettelefon?

    Vi har samlet en kort vejledning, som viser, hvordan du benytter tjenesterne skjul nummer, spærring for anonyme opkald, viderestilling, forstyr ikke samt telefonsvarer.

    Hent vejledningen her

  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement på fastnettelefoni?

    Det afhænger af, om du ønsker at flytte dit nuværende abonnement over til en anden udbyder, eller om du helt vil afskaffe din fastnettelefon:

    • Hvis du ønsker at flytte til en anden udbyder
      Hvis du ønsker at beholde dit nuværende telefonnummer hos en anden udbyder, er det vigtigt, du ikke opsiger dit abonnement hos os. I stedet skal du bede din nye udbyder om at overflytte dit nuværende telefonnummer, og så klarer vi resten.
    • Hvis du helt vil afskaffe fastnettelefonen
      Har du ikke længere brug for din fastnettelefon kan du opsige ved at kontakte kundeservice.
  • Hvordan får jeg min telefon til at virke?

     

    Hvis du har to telefoner med to forskellige numre, skal du bruge både phone 1 og 2 portene. Men hvis du har to telefoner med samme nummer, skal du koble telefonen til phone 1, og du skal så bruge en splitter til de 2 telefoner.

    Bemærk, at vi ikke nødvendigvis kan hjælpe dig med at løse problemer med din kabling, da vi ikke kender din installation

Regning & abonnement Aktiv Regning & abonnement
Regning & abonnement
  • DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL FOR REGNING & ABONNEMENT

  • Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?

    Du kan tilmelde dig betalingsservice ved at benytte denne formular

  • Hvordan ændrer jeg mit abonnement?

    Ønsker du at lave ændringer i dit abonnement, som f.eks. at skifte til en anden hastighed, skifte til en anden tv-pakke eller tilføje ekstra services? Så kontakt vores kundecenter - vi er klar til at hjælpe dig.

  • Hvordan læser jeg min regning?

    For at gøre det nemmere for dig, at forstå din regning har vi lavet en guide, som gennemgår regningen.

     

  • Hvad er Koda/Copydan?

    KODA/Copydan er lovpligtige afgifter til rettighedsindehavere (producenter og kunstnere) på både radio og TV.

    Afgifterne er inkluderet i dit TV-abonnement, men da afgifterne er momsfrie, skal de fremgå separat på din regning.

  • Kan jeg få opsplittet min regning, så jeg kan benytte mig af arbejdsgiverbetalt bredbånd?

    Ja, du kan godt dele din regning op. Du skal blot udfylde vores blanket til firmabetalt bredbånd og returnere den til Fibia. Så sørger vi for, at din regning bliver delt op.

    Bor du på Sjælland eller Øerne, kan du benytte denne formular.

    Bor du i Jylland, kan du benytte denne formular.

    Bemærk: Bor du i en boligforening i Jylland, og har I en kollektiv foreningsaftale, bedes du kontakte vores kundeservice.

  • Hvordan kan jeg finde ud af, hvad jeg betaler pr. måned?

    Hvis du er i tvivl om, hvad du betaler pr. måned, er du velkommen til at kontakte Fibias Kundeservice - vi sidder klar til at hjælpe dig.

  • Hvordan får jeg regningen sendt til en anden adresse?

    For at få sendt din regning til en anden adresse, skal du blot kontakte os via vores kontaktformular. Send os adressen, og skriv at du fremover ønsker at få regningen tilsendt til denne.

    Benyt denne formular, hvis du bor på Sjælland eller Øerne.

    Benyt denne formular, hvis du bor i Jylland.

  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

    Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, skal du blot kontakte Fibias kundecenter på telefon 70 29 24 44 eller via vores kontaktformularer.

    Benyt denne denne formular.

    Returnering af udstyr

    Har du lejet tv-bokse og/eller telefoni-bokse, bedes du returnere disse senest 5 arbejdsdage efter abonnementets udløb. Din vægmonterede fiberboks skal ikke sendes retur.

    Udstyret skal sendes til:

    Fibia
    c/o Milcom L&D ApS
    Farum Gydevej 64
    3520 Farum
    Att: Returpakker

  • Hvor lang tids opsigelsesvarsel har jeg på mit internetabonnement?

    Som kunde hos Fibia har du som udgangspunkt 30 dages opsigelse på dit internetabonnement. Dog har alle vores kunder 6 måneders binding på deres aftale.

    Se og download alle vores vilkår på vores side med vilkår og betingelser.

Bestilling & etablering Aktiv Bestilling & etablering
Bestilling & etablering
  • DE MEST STILLEDE SPØRGSMÅL FOR BESTILLING & ETABLERING

  • Hvor lang tid går der fra jeg har bestilt, til jeg er online?

    For at finde ud af hvor lang leveringstiden er på netop din adresse, kan du benytte dig af vores adressetjekker.

    Bor du i en boligforening?:

    • Hvis din boligforening allerede får leveret fibernet fra Fibia, afhænger leveringstiden af din boligforenings aftale. Ring til vores foreningsspecialister på 7029 2431 og hør nærmere.
    • Har din boligforening ikke allerede fibernet fra Fibia, skal dette først etableres. Ønsker du at vide mere om at få lynhurtigt fibernet til din forening, ring da til vores foreningsspecialister på 7029 2431 eller udfyld denne formular.

Fandt du ikke et svar på dit spørgsmål, så indtast din forespørgsel i søgefeltet i toppen af siden ↑

Mangler du en vejledning?

Find guides og vejledninger på vores vejledningsside. 

Se om du kan få fiber

Prøv vores fibertjekker, og se om du kan få fiber på din adresse.