Aftaleperiode 36 mdr. Alle priser er eksklusiv moms.
Der er masser af muligheder - brug formularen herunder til at ændre dit produkt, eller bestil et opkald fra Fibia om den løsning der passer til dig.
Du er også velkommen til at skrive til os.
Skriv til Fibernet Erhverv
Find åbningstider og yderligere kontaktmuligheder her
Support og fejlretning
Teknisk Support: telefon 70 29 24 74
Hverdage fra klokken 08:00 - 21:00. Weekend og helligdage 10:00 - 16:00.
Reaktionstid
Fejlretning indenfor arbejdstimer
Hverdage fra klokken 08:00 - 16:00.
----------
Reaktionstid remote (telefonisk)
4 timer
----------
Reaktionstid onsite (teknikerbesøg påkrævet)
8 timer
----------
Serviceaftalen medfølger per installation
Aftalen dækker over forbindelsen fra Fibia til kunden samt det udstyr, der er leveret af Fibia. Såfremt en fejl er opstået som følge af problemer med kundens eget netværk eller udstyr, skal kunden selv afholde alle udgifter ved tilkald af service. Kunden er ansvarlig for, at der er fri adgang for Fibias tekniker ved tilkald. Er dette ikke tilfældet, dækkes udgifterne af kunden selv.
----------
Abonnement
Generelle spørgsmål vedrørende faktura og abonnement skal sendes på e-mail til erhvervssalg@fibia.dk
Alle dage fra klokken 00:00 - 24:00, - der kan gå op til to dage, før vi behandler din henvendelse.
I får udvidet support på din fiberforbindelse, og vi sidder klar til at hjælpe dig i en fart.
Som et af Danmarks største fibernetselskab er vi naturligvis til for vores kunder. Det afspejler vores priser også.
Vi tilbyder én dynamisk eller fast IP-adresse.
Vores hastigheder starter ved 50/50 Mbit/s, og I kan altid skrue op til 250/250 Mbit/s efter behov.
I får altid samme hastighed både ved download og upload – en såkaldt symmetrisk fibernetforbindelse.
En erhvervsforbindelse giver dig mulighed for, at din faktura bliver udstedt til virksomheden
Du får en personlig erhvervskonsulent, som hjælper dig med eventuelle spørgsmål.