Nu leverer vi snart fibernet til dig, så du får mulighed for knivskarpt tv og stabilt og lynhurtigt internet. Fibernettet bliver etableret i hele Fakse-Fakse Ladeplads Antenneforening frem til den 1. september 2019. Hvis ikke du allerede har haft besøg af en Fiberkonsulent, så bliver du kontaktet snart.
Vi sender et brev til dig, når vi er klar til at etablere fibernettet hos dig.
Du kan tage dine bestilte produkter i brug, samme dag som teknikeren har været der. Du skal først betale abonnement for dine produkter fra 1. september. Du skal dog betale for evt. leje af film i Waoo Bio, telefonsamtaler samt andre ydelser, der ikke er inkluderet i abonnementet.
Som medlem af Fakse-Fakse Ladeplads Antenneforening vil du snart modtage en regning fra Fibia, og vi vil i den forbindelse oplyse dig om, hvordan det kommer til at foregå:
Vigtigt: Hvis du vil undgå regningsgebyret på 39 kr., kan du tilmelde din regning til automatisk betaling med MobilePay, kortbetaling eller Betalingsservice. Læs mere på fibia.dk/betal-regning.
Mit Fibia, din selvbetjening
På mit.fibia.dk kan du nemt se din regning. Opret et login med dit kundenummer, som du kan finde øverst i dette brev, og den mailadresse, du har oplyst til os. Bemærk, at hvis du ikke har registreret en mailadresse hos os, skal du gøre det først på fibia.dk/stamdata.
Du har i begyndelsen af juli modtaget et brev om, at du bliver tilsluttet fibernettet inden for 4 uger. Det gælder desværre ikke for alle. Du bliver tilsluttet inden den 1. september, som vi tidligere har meldt ud. Du får et brev om, hvornår teknikeren kommer og tilslutter din bolig. Vi beklager fejlen.
Husk at kontakte Phebo på telefon 40 57 51 76 hurtigst muligt, hvis du skal have trukket antennekablet til hovedstikket og dette hovedstik er placeret på loftet. Det er vigtigt, at Phebo har lavet denne kabling, inden Fibias tekniker kommer og installerer fiberboksen.
Hvis ikke Phebo har lavet kablingen inden teknikerbesøget, kan du kun se tv på ét enkelt tv, når teknikeren har været der. Resten af dine tv vil virke, så snart kablingen er lavet.
Læs ofte stillede spørgsmål og svar her
Ændre eller opsige
Hvis du ønsker at ændre eller opsige dit abonnement eller melde dig ud af antenneforeningen, så kontakt Fibia på 70 24 24 75
Opret en profil på Mit Fibia, så kan du holde øje med tidsplanen for dit område.
Du kan også finde et overblik over fx dine produkter, dine regninger og dine koder. For at oprette en profil skal du bruge dit kundenummer, som står øverst i de breve eller e-mails, du har modtaget fra os, fx din ordrebekræftelse, og den e-mailadresse, du har oplyst til os. Har du ikke oplyst en e-mailadresse, kan du gøre det på fibia.dk/stamdata.
I vores FAQ kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål i vores kundeservice.
Har du f.eks. behov for at lave en kanalsøgning til et tv, som er tilsluttet direkte (uden om en Waoo Tv-boks), så kan du finde guiden lige her
Du kan også finde svar på en masse spørgsmål om at være kunde hos Fibia i vores selvbetjening, Mit Fibia.