Kan du ikke se tv, som du plejer, skal du gøre følgende: 

  • Du skal ringe til Fibias Kundeservice på 70 24 24 75.
  • Samme dag vil du få besøg af en tekniker, der sikrer, at du har internet og/eller tv med det samme.
  • Har du endnu ikke fået etableret fibernet, ringer vores fiberkonsulent til dig, for at aftale nærmere om etableringen. Du kan forvente at fibernettet bliver etableret inden for 14 dage efter, at fiberkonsulenten har besøgt dig. Du behøver ikke være hjemme, mens fibernettet etableres på din matrikel. Du skal først være hjemme, når vi skal installere din fiberboks og opsætte dine produkter.
  • Har du fået etableret fibernet på matriklen, men mangler at få sat fiberboksen op i hjemmet, vil vores tekniker besøge dig inden for kort tid.

 

Information om din regning fra Fibia

Som medlem af Fakse-Fakse Ladeplads Antenneforening vil du snart modtage en regning fra Fibia, og vi vil i den forbindelse oplyse dig om, hvordan det kommer til at foregå:

  • Hvis du har oplyst din mailadresse, vil du modtage din regning på mail. Ellers modtager du den med post.
  • Du betaler forud for én måned af gangen.
  • Den første regning modtager du i løbet af september, og den dækker betaling for dine abonnementer i september.
  • Du modtager herefter en regning i slutningen af hver måned.
  • Du kan altid kontakte os og få ændret din månedsbetaling til kvartalsbetaling. Det gør du ved at skrive til os på regning@fibia.dk.
  • Den første regning for september er uden regningsgebyr på 39 kr.

Vigtigt: Hvis du vil undgå regningsgebyret på 39 kr., kan du tilmelde din regning til automatisk betaling med MobilePay, kortbetaling eller Betalingsservice. Læs mere på fibia.dk/betal-regning.

Mit Fibia, din selvbetjening

mit.fibia.dk kan du nemt se din regning. Opret et login med dit kundenummer, som du kan finde øverst i dette brev, og den mailadresse, du har oplyst til os. Bemærk, at hvis du ikke har registreret en mailadresse hos os, skal du gøre det først på fibia.dk/stamdata.

 

Vigtig info!

Du har i begyndelsen af juli modtaget et brev om, at du bliver tilsluttet fibernettet inden for 4 uger. Det gælder desværre ikke for alle. Du bliver tilsluttet inden den 1. september, som vi tidligere har meldt ud. Du får et brev om, hvornår teknikeren kommer og tilslutter din bolig. Vi beklager fejlen. 

 

Husk:

Husk at kontakte Phebo på telefon 40 57 51 76 hurtigst muligt, hvis du skal have trukket antennekablet til hovedstikket og dette hovedstik er placeret på loftet. Det er vigtigt, at Phebo har lavet denne kabling, inden Fibias tekniker kommer og installerer fiberboksen.

Hvis ikke Phebo har lavet kablingen inden teknikerbesøget, kan du kun se tv på ét enkelt tv, når teknikeren har været der. Resten af dine tv vil virke, så snart kablingen er lavet.

Kontakt Fibia på telefon 70 24 24 75 hvis:

  • Du har spørgsmål til priser og produkterne
  • Du har tekniske spørgsmål

Læs ofte stillede spørgsmål og svar her

Ændre eller opsige
Hvis du ønsker at ændre eller opsige dit abonnement eller melde dig ud af antenneforeningen, så kontakt Fibia på 70 24 24 75

Kontakt elektriker Erik Olsen, Phebo, på 40 57 51 76, hvis:

  • Husk at kontakte Pheobo hurtigst muligt, hvis du skal have trukket antennekablet til hovedstikket og dette stik er placeret på loftet. Det er vigtigt, at Phebo har lavet denne kabling, inden Fibias tekniker kommer og installerer fiberboksen.
  • Du skal have trukket mere end 15 meter antennekabel.
  • Hovedstikket, der fordeler dit antennesignal rundt i huset er defekt.
  • Teknikeren fra Fibia konkluderer, at der er en udfordring med din nuværende installation (den kan være forældet).

Du kan også holde dig opdateret på Mit Fibia

Opret en profil på Mit Fibia, så kan du holde øje med tidsplanen for dit område.

Du kan også finde et overblik over fx dine produkter, dine regninger og dine koder. For at oprette en profil skal du bruge dit kundenummer, som står øverst i de breve eller e-mails, du har modtaget fra os, fx din ordrebekræftelse, og den e-mailadresse, du har oplyst til os. Har du ikke oplyst en e-mailadresse, kan du gøre det på fibia.dk/stamdata.

Har du brug for hjælp?

I vores FAQ kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål i vores kundeservice. 

Har du f.eks. behov for at lave en kanalsøgning til et tv, som er tilsluttet direkte (uden om en Waoo Tv-boks), så kan du finde guiden lige her

Du kan også finde svar på en masse spørgsmål om at være kunde hos Fibia i vores selvbetjening, Mit Fibia.